thisismylifeandilikeit

Alla inlägg den 15 april 2012

Av Jenny Oscarsson - 15 april 2012 09:02

Jag var ju tvungen att dra hem från jobbet för att jag blev dålig, ringer och berättar de för bossen och då säger han: så var de la förra gången du jobba också eller?''

Nej det var de inte! Förra gången jag jobba för tre veckor sen så jobbade jag HELA helgen, från 7 på morgonen på lördan till 4 på lör em och samma visa på söndan. Jag har gått hem en gång innan, och tror att det var efter nyår eller i februari, för då gick min rygg av! Jag hade så jävla ont så att det inte gick att jobba, om jag hade fortsatt så hade jag förstört den och inte kunnat göra något.

Man riskerar väl ändå inte att ryggen ska bli förstörd för ett helgjobb eller, de änker inte jag göra iaf, även om det är viktigt att sköta jobbet och att det inte är många som har sån tur som jag har att få ha ett jobb. Han får bli sur över att jag gick hem, men jag kan ju inte jobba om jag har magsjuka och det var faktiskt dem andra som skicka hem mig...

Det är ju inte kul när man precis har mockat klart en box och spyr där så måste man mocka ännu mer på ett ställe, för ibland hinner man inte någon stans innan man spyr och magsjuka smittar ju andra.

Gjorde jag rätt i att gå hem?


// Jenny

Av Jenny Oscarsson - 15 april 2012 08:41

Planen för dagen var ju att jobba, men sov väldigt dåligt inatt och mådde ganska dåligt när jag gick upp imorse. Men jag tog mig till jobbet ändå, men fick rusa in på toan för mådde jätte illa! Och jag mådde inte bara illa heller, blev oxå jätte yr, gick som ett gamling som har druckit sig berusad  

Så mamma fick komma och hämta mig igen efter bara 30 min..

Så plan B är nu då att vara hemma och ta det lugnt, kanske sticka ut och fota lite sen om jag orkar och kanske fixa ett tränings schema som kommer upp här!

För imorgon startar jag mitt nya liv! Ett liv utan godis, läsk, fika och andra onyttiga saker. Och jag ska börja träna nu oxå, MINST tre gånger i veckan till att börja med.

Någon som har nått förslag på ett tränings schema + vad man ska äta?

Mitt mål är att komma i form, komma tillbaka till den formen jag var i när jag spelade fotboll som mest. Bra kondition, eller rättare sagt ganska grym kondition, stärka musklerna, speciellt rygg/mage så att ryggskadan kanske kan bli bättre  


Nu ska jag fortsätta med att fixa naglarna som förtillfället blev ljusblåa ;) fast halva delen av fingrarna är rosa, efter att jag tog bort det gammla nagellacket, ursnyggt är det, hm!

Soo long så länge så kanske lite bilder kommer upp i em :D

// Jenny

Presentation


Välkommen till min nya blogg!
Läs om mitt liv i text & bilder!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards