thisismylifeandilikeit

Alla inlägg den 11 april 2012

Av Jenny Oscarsson - 11 april 2012 22:08

Dagens shopping runda splutade med tömt konto..

Tur att man får en fet lön denna månaden, jobbat två helger + extra imorgon och fredag :) Fast nu var mitt lov slut, fy vad hemskt , men fy vad gött med pengar sen :D

Aja, dagens inköp blev:

-Piké tröja

-Tjocktröja

-Jeans

-sjal

-klänning

-godis ^^

-sadeltvål

-tvål''behållare''

och lite annat smått och gott xD

Är iaf nöjd med allt :)


Stack ut med Selma en sväng, och hon var hur lugn som helst i stallet, men när man kommer ut så exploderar hon! Fick ett rejält ryck på henne, hon kunde verkligen INTE gå på högersidan, det var helt omöjligt! Hon gick på tvären, hoppade ner i diket, backade ner i diket, bockade ner i diket och hade inga planer på att gå fram, knasmaja!

Men sen var hon lika lugn i stallet igen, kokohäst!

Men hon är ju brunstig nu också så det förklarar den del..

Ska kolla på ett BB avsnitt nu tror jag, Nisse har fått mig att kolla på de ;)

Sen sova så att man orkar jobba i fyra dagar sen + skola sen i 5 dagar, great!

Aja, ha de & goder natter!

// Jenny

Av Jenny Oscarsson - 11 april 2012 13:20

Är nu på väg hem från älsklingen :) Ska direkt nu efter hemkomsten dra iväg igen för lite shopping :)Tänkte köpa ett pelham bett, nya tyglar, sadeltvål och kanske en svanskappa och KL sockar :) Bloggar senare idag, ha de !// jenny

Presentation


Välkommen till min nya blogg!
Läs om mitt liv i text & bilder!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards