thisismylifeandilikeit

Alla inlägg den 20 april 2012

Av Jenny Oscarsson - 20 april 2012 19:19

Jaoo nu var det fredag igen, göttgött!

Skolan traskade på som vanligt, hade nån konstig labbgrej på fysiken och tränade till NP i engelskan och gick igenom vad epilepsi är för nåt och vad man ska göra när någon får ett anfall. Lärorikt eftersom att en i klassen har det.

Kollade när Susanne jobbade med Selma innan. Körde bara en stund men lärorikt och testade även själv. Använde kapsonen och tränade på att hon skulle förflytta sig åt sidan typ, och Selma tyckte detta var ganska okej när man fick massa godis :)

Måste bara säga att Susanne är jätte duktig på att förklara, även den korkaste människan skulle förstå vad hon menar. Och när hon hanterar hästar gör hon det på ett vänligt och föriktigt sätt, och jag beundrar henne stort!


Sitter nu och inväntar mat, och försöker få tag på Nisse som verkar ha missförstått det här med mobiler. Att dem är tillför att man ska kunna få tag på nån.. vilken tönt!

Imorgon fyller pappsen år och han drar i väg till det här stället på D som heter Dalsland ;)

Pappa fick en grön skjorta av mig idag, kom på det igår kväll så fick bli en akut shopping tur xD

Men aja, ni får ha en bra fredag!

// Jenny

 

Presentation


Välkommen till min nya blogg!
Läs om mitt liv i text & bilder!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards