thisismylifeandilikeit

Direktlänk till inlägg 15 april 2012

Kan man hjälpa att man blir sjuk?

Av Jenny Oscarsson - 15 april 2012 09:02

Jag var ju tvungen att dra hem från jobbet för att jag blev dålig, ringer och berättar de för bossen och då säger han: så var de la förra gången du jobba också eller?''

Nej det var de inte! Förra gången jag jobba för tre veckor sen så jobbade jag HELA helgen, från 7 på morgonen på lördan till 4 på lör em och samma visa på söndan. Jag har gått hem en gång innan, och tror att det var efter nyår eller i februari, för då gick min rygg av! Jag hade så jävla ont så att det inte gick att jobba, om jag hade fortsatt så hade jag förstört den och inte kunnat göra något.

Man riskerar väl ändå inte att ryggen ska bli förstörd för ett helgjobb eller, de änker inte jag göra iaf, även om det är viktigt att sköta jobbet och att det inte är många som har sån tur som jag har att få ha ett jobb. Han får bli sur över att jag gick hem, men jag kan ju inte jobba om jag har magsjuka och det var faktiskt dem andra som skicka hem mig...

Det är ju inte kul när man precis har mockat klart en box och spyr där så måste man mocka ännu mer på ett ställe, för ibland hinner man inte någon stans innan man spyr och magsjuka smittar ju andra.

Gjorde jag rätt i att gå hem?


// Jenny

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Oscarsson - 3 juni 2012 20:02

Har nu laddat upp en jävla massa bilder på fb, från robins fest, på pållarna och på katterna och naturen :) Fick en lite cool bilde på Mingal & Tornado där M stegrar sig ;) Ingen bra skärpa men ändå ;) Nu ska jag glo på Mästarnas Mästare och sen ...

Av Jenny Oscarsson - 1 juni 2012 09:35

Tjenamors! Sitter nu hemma hos älsklingen och har precis vaknat :) Är hemma från skolan idag, feber & ont i huvet igen.. Skulle te Gbg te Chalmers elr va de heter med fysiken, medans alla andra är helt lediga.. så hade verkligen ingen lusta att...

Av Jenny Oscarsson - 29 maj 2012 22:47


         // Jenny

Av Jenny Oscarsson - 29 maj 2012 21:04

Nu är jag tillbaka här igen! Nattstad var en bra sida tills man koppla bloggen till facebook och allt på bloggen försvann.. Så nu kör vi här igen! Har inte bloggat på läääääänge! Kan dra lite snabbt vad jag har gjort dom senaste veckan :)Vecka 21...

Av Jenny Oscarsson - 9 maj 2012 08:52

Tack Linnéa för den fina headern ! :D Den ger en vårig känsla när man kommer in på bloggen :)   Jag kommer inte vara så aktiv här längre och har inte varit det på ett tag heller.. Har skapat en blogg på nattstad.se jennyoscarsson.nattstad.se ...

Presentation


Välkommen till min nya blogg!
Läs om mitt liv i text & bilder!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards