thisismylifeandilikeit

Alla inlägg den 21 april 2012

Av Jenny Oscarsson - 21 april 2012 11:08

.. den bästa dagen på länge!

Dagen började med en morgon tur med Selma och hon var riktigt duktig!

Min plan var idag att träna lite styrka och att få henne mjuk i sidorna. Så valde en runda med mycket uppförsbackar och hon tog i ända från tårna! Testade att ställa henne åt olika håll på rakt spår, det var lite svårt men det gick till slut :D Tränade mycket på övergångar mellan trav & skritt genom att bara använda rösten och hon har lärt sig skillnaden mellan två ord. Använder ett ord när hon ska stanna och ett ord när hon ska minska. Jätte duktig! Tog bara en liten galoppsträcka på 20 meter eftersom att hon inte kändes helt avslappnad för galopp, men den galoppen blev jätte bra och hon kickade inte ens, vilken duktig tjej jag har!

Och dagen fortsätter att vara bra tror jag, älsklingen är ju här och har huset för mig själv :D

Och han är så snäll o tar min moppe ut te svenljunga för att hämta min laddare o lite andra saker, gulligt av honom :D <3

Nu ska jag hoppa in i duschen innan han kommer tebax ;)

Ha en bra dag!

// Jenny


Fasen att Roffe fick 8 fel i grundomgången igår på hoppningen, men det är bara o tagga om tills hoppningen imorgon, elr om den var idag?

Men Rolf Göran Bengtsson är ändå den bästa!

Och måste säga de att Eric Lamaza presterade bra igår, dock fick han 5 hundradelar för långsam tid, jätte synd!


Presentation


Välkommen till min nya blogg!
Läs om mitt liv i text & bilder!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards