thisismylifeandilikeit

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Jenny Oscarsson - 19 april 2012 21:58

Sprang runt som en idiot i huset och letede efter den jävla plattången som försvinner hela tiden. Var 1000 % säker på att jag tog med den till mamma, men så var den hos pappa, så surt! Men världens bästa pappa kör förbi här imorgon bitti och lämnar den så att jag kan använda den imon :D


Har av någon konstig anledning planerat morgon dagen..

Pappa fyller ju år på lörda och han ska någon stans, vette fan vart men det började på D iaf xD

Men iaf måste köpa en present imorgon, hade tänkt fixa elfsborgs biljetter men de sket sig så får köpa nån tröja eller nåt sånt, o de får jag göra på lunchen imon, så blir att banat imon, höhö xD

Orkar inte gå kvar i stan och ta tre bussen hem, lat som man är. Vill hem och pappa kanske slutar tidigare o ska hjälpa honom o handla xD


Men aja, glor nu på filmen ''drive'' och den verkar ganska ok, kollade på '' in time'' igår och den var faktiskt inte så bra som andra säger, tycker inte jag iaf xD

Jaja , god natt!

// Jenny

Presentation


Välkommen till min nya blogg!
Läs om mitt liv i text & bilder!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards