thisismylifeandilikeit

Alla inlägg den 16 april 2012

Av Jenny Oscarsson - 16 april 2012 19:11

My new life kommer bestå av: träning, nyttig mat, dvs INGET godis, fika, snabbmat eller ''vit'' mat (vitt bröd, vanlig pasta och annat sånt)

Jag började med träningen lite smått igår, magen fick ett rejält pass så har ont i den idag , härligt!

Jag laddade faktiskt ner en app med träningstips för speciellt magen och den är faktiskt bra! Men den tar mest bara den övre delen av magen, men då får man köra den andra delen av egna övningar ;)

Mitt mål är nu att gå ner en storlek till och att kunna vara med och springa kretsloppet i Borås i september!

Och detta ska jag fan med fixa!

Kommer bara fungera nån vecka, som vanligt, men det är då jag ska träna som mest, då motivationen är borta, på nått vänster ska jag klara det iaf!

Nu har jag bestämmt mig för det.


Idag på APL började träningen lite, fick hjälpa Olivia med att höja och sänka hinder när hon hoppa och då fick jag gå en jäkla massa och det kändes faktiskt i armarna efteråt. Och jag fick också mocka en del ideg så det ger ju också bra tränign, och det gjorde jag ju nu på lovet också. Bra början och om en stund ska jag och mamma sticka ut på en liten kvällspromenad :)

Och mamma har gömt mitt godis och allt annat onyttigt i huset så att jag absolut inte kan äta nått sånt.

är i övrigt väldigt trött, tror att jag sov bra inatt så borde va ganska pigg, kanske är mockningen och allt sånt som kom ikapp ?

Aja, nu slänger vi på oss joggingsskorna och traskar i väg !

Soo long!

// Jenny

Presentation


Välkommen till min nya blogg!
Läs om mitt liv i text & bilder!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards