thisismylifeandilikeit

Alla inlägg den 3 april 2012

Av Jenny Oscarsson - 3 april 2012 22:41

Tjenamors elr snart god natt för min del ;)

I högstadiet var jag sjuk hela tiden, halsfluss, körtelfeber, halsfluss, förkyld, halsfluss och ännu mer halsfluss.

När vi var i Italien fick pappa, Danne & Johan magsjuka.

Efter Italien resan fick pappa lunginflamation och Johan förkyld.

Nu är Johan lite små sjuk och pappa.

Men jag har klarat mig hela tiden.

Helt jävla ortoligt!

Men nu, nu vill jag vara sjuk!

Bara ligga hemma & glo film & äta glass hela dagarna. Slippa skolan, slippa allt, bara ta det lugnt.

Känner att det är väldigt nödvändigt just nu då jag är övertrött på allt. Har en jävla press på mig att sköta massa saker, men ingenting händer.

Det är skola, Selma, jobb, Niclas, läxor, pallar inte!

Det finns ju andra som har ännu mer att sköta och dem klagar inte, men jag orkar verkligen inte!

Så alla ni som är sjuka smitta mig med förkyldning eller halsfluss eller typ vad som helst !!!


Aja, dagens ridlektion var ganska jobbig då vi red utan stigbyglar hela tiden och skulle då ridalätt över bommar och upphöjd bommar, och sen hoppa studs utan, fy! Trodde att de skulle kännas jätte mkt men det gör det faktikt inte. Men sträckte nog ryggen vid första studsserien, har förjövla ont nu. Kan knappt andas :(

Har precis kollat tredje filmen av Arne Dahl filmerna, grymt bra är dem!

Och ska sova nu så att jag gör bra ifrån mig på NP redovisningen imorron om '' Min relation till pappa'', hoppas att den blir bra :) Mamma börja nästan gråta när hon kolla på bildspelet med låten ''Du är allt''. Bilderna är jätte dålig kvalite på, men de får duga ;)

Aja, ha de!!!

// Jenny

Presentation


Välkommen till min nya blogg!
Läs om mitt liv i text & bilder!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24 25 26 27 28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards