thisismylifeandilikeit

Alla inlägg under december 2011

Av Jenny Oscarsson - 30 december 2011 20:41

Idag har det verkligen varit jätte varmt, och fint ute. Tog några bilder på jobbet, men lägger upp dom nån annan dag, då jag sitter vid en dator :)Man skulle kunna tro att det är vår ute..Aja, ska snart ta in pållarna och sen blir de nog film med Nicke :D Aja, ha de !// Jenny

Av Jenny Oscarsson - 29 december 2011 12:23

Tjenamors! nu har man precis ätit och ska dra igång om en halv timme igen :)Alla stall är redan klara, det är typ bara att sopa kvar.Sen i em så ska jag kanske ut med Selma en sväng :) Har inte varit ute med henne på länge, illa...Aja, ha de !//Jenny

Av Jenny Oscarsson - 28 december 2011 19:29

Idag är det 7 veckor och två dagar kvar tills man åker till ITALIEN :D

SUPERDUPERMEGASKOJ!

Kan ju slänga in en bild på anläggningen.

 

Alla backar :)

Ena berget eller toppen, eller va man nu ska kalla de ;) 

 

Sommar:)

På alla bilder jag nu har kollat på och jag ska sammanfatta detta, detta ser KANONBRA ut!

Dags att skaffa sig två stativ (litet+stort), teleobjektiv, och minneskort!

Jag tappade precis hakan, så fint är de! Och hit ska JAG! :D

Fast ska åka buss dit, bara sådär 24 timmar -.-'

// Jenny


Av Jenny Oscarsson - 28 december 2011 16:45

Slutade redan halv fyra idag, gött ! Är verkligen jätte trött ! Men Sällskapsresan två gör min dag :) Det har varit en händelserik dag, först så dampa dreamlashes, hon sprang runt o jaga alla I hagen så att vi inte fick in dom. Och sen fick unghästen notredam (?) dry ryck och flög flera meter upp i luften och paja staketet, duktigt !Aja , längtar till fre då Nisse kommer hit :) Jag bloggar från min nya Mobil så orden blir lite konstiga ;) Aja ha de !// Jenny

Av Jenny Oscarsson - 27 december 2011 22:17

Idag har län mockat jätte mycke !Efter jobbet åkte JAG , danne och pappsen in te Borås. Jag har köpt mig en ny mobil, ek HTC wildfire s :) ganska nöjd med den änsålänge. Aja ska sova nu, har bara tre dagar kvar sen på lörda åker man till älsklingen och firar nyår med.honom och hans kompis och hans tjej, trevligt :). Ha de ! // Jenny

Av Jenny Oscarsson - 25 december 2011 10:40

Igår kväll fick jag ett mindre utbrott.. Jag skulle ladda mobilen, men det gick inte. Först kasta jag den i golvet tre gånger, men den gick inte sönder, och sen knäckte jag den i två delar, och nu har jag ingen mobil, fick låna mammas men den behöver ju hon, och den som jag ska använda går inte att starta, det går INTE bra nu!

Ni får en bild på min fina älskade mobil!

 

Gårdagen var ganska tråkig. Av grannen fick man presentkort på sf bio på 150 kr, hos farmor & farfar fick man massa godis + en triss lott där jag vann 50 spänn :D

Hos mormor & morfar fick man presentkort på 400, godis, byxor, morgonrock, pandora berlock, tidning, ridbyxer/socker + handskar och en soptunna med godis ;)

Sen kommer toms dotter och hennes kille hit och sen åker man te Toms mamma och sen kör mamma mig till Niclas :) <3

Aja, ha de!

// Jenny


Av Jenny Oscarsson - 24 december 2011 09:03

Idag är det julafton. Kors!Aja, halv elva drar man till grannen och firar jul där en stund. Sen åker man vidare till farmor och farfar. Och sen åker man till mormor och morfar :)Och är hemma vid tolv ikväll kanske :) Aja, ha de!/ Jenny

Av Jenny Oscarsson - 23 december 2011 21:18

Idag gick det väldigt fort att fixa iordning stallen. Redan vid lunch var typ allt klart :pFick en julklapp och Broline idag oxå, en aladin ask, Mums!Och den 27 januari ska alla vi som jobbar på Broline åka och bowla :)Och då får man även mat, förrätt och varmrätt, kanon kul blir de nog :d Det känns verkligen inte som jul nu..Det är redan julafton imorron, helt otroligt!Aja, slapp att ta in hästarna, skönt de, ska bara ta ut dom imorron, och ännu bättre, jag slipper att mocka :d Ska nog lägga mig snart, är jätte trött! Får se om jag hinner slänga in ett inlägg imorron bitti och kanske hos farmor och farfar och om jag har tur kan jag blogga hos mamma oxå :)Och på sönda åker man till niclas och sover där tills månda. Första gången jag är hos honom :)Han är lite knäpp men gillar honom ändå :) <3Aja, god jul och ha de!/ Jenny

Presentation


Välkommen till min nya blogg!
Läs om mitt liv i text & bilder!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards