thisismylifeandilikeit

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Jenny Oscarsson - 1 december 2011 18:08

Jag HATAR tandläkare!

Varenda jävla gång så tjatar dom om att man måsta borsta tänderna jätte noga för att inte få tandsten, och så visar dom, och hela käften blir ju full av blod!

Och när man gör de hemma så borstar man JÄTTE noga så att det börjar blöda..

Jag hade ont i huvudet innan jag gick dit & det blev värre när jag var där. För den där saken dom använder när dom tar bort tandsten gnisslade nåt som in i helvete! Aja, annars var allt bra :)


Träffade Erik när jag var påväg till ica och så han hängde på och följde med hem och hade massor typ att prata om ;)

Det var riktigt kul att träffa honom, har typ inte träffat honom sen juli nångång :o

otroligt saknad var han!

Aja, har typ inte ätit nåt idag så nu mår jag jätte illa!

Ska nog dra igång ännu en film, crazy, stupid love, den är nog ganska bra!

Ha de!

/ Jenny

Av Jenny Oscarsson - 1 december 2011 13:36

Har nu precis kollat på Red riding hood, och den var jätte bra tycker jag, så den rekommenderas!

Av Jenny Oscarsson - 1 december 2011 09:50

Bella var så otrilogt snäll imorse. Hon visste att jag skulle va hemma idag, men ändå så går hon in och väcker mig och frågar om jag ska va hemma, snällt..

sitter nu och lyssnar på tAKiDA och funderar på om man ska ta sig ner till duschen innan man drar igång en film.

Och sen i em vid halv 3 ska jag till tandläkarn, jag HATAR tandläkare!!!!!


 

- Was it I, who broken you down last night ? / tAKiDA - Was it I

Så jävla bra!

/ Jenny



Presentation


Välkommen till min nya blogg!
Läs om mitt liv i text & bilder!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards