thisismylifeandilikeit

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Jenny Oscarsson - 2 december 2011 21:58

Fixade precis en ny enkel header.

har lite smått tråkigt..

Men ska snart krypa ner i sängen och ladda inför två dagars jobb, två dagar som jag kunde haft sovmorron på, menmen.

ROBIN ÄR BÄÄÄSSSSSTTTTT!!!!!! :D <3


/ Puss & Kram Jenny

Av Jenny Oscarsson - 2 december 2011 18:44

läste precis en jätte kul sak, haha!


Det var en gång en vacker kvinna som körde igenom en öde del av texas då motorn plötsligt la av.

En indian kommer ridandes och erbjuder kvinnan en ritt till närmast stad. Hon tackar jag och hoppar upp bakom indianen.

Det var en lugn ritt förutom att indianen skrek ''yahoo'' var femte minut.

Frame vid staden tacka kvinnan för ritten och hoppar av och indianen rider iväg och skriker ett sista ''yahoo''.

En gubbe såg detta och gick fram till kvinnan.

- Hur fick du indianen så uppspelt?

- Inget, jag satt bara bakom med armarna runt midjan och höll i sadelhornet för att inte ramla av.

Gubben dör nästan av skratt!

- Flicka lilla, indianer använder inte sadel!


hahahahaha!


Och förresten crazy, stupid love är grymt bra & jätte kul!

// puss jenny :)

Av Jenny Oscarsson - 2 december 2011 14:02

Idag är det ingen vanlig dag, för det är FREDAG!endel fick reda på matte proven idag och jag ville bara se resultatet och då fick jag 13 av 13 ( kanske)på A delen och ett frågetecken på B delen, så jävla dåligt kan de inte ha gått! Men han e ju körd i huvudet oxå...På svenskan har vi precis startat ett grupparbete och nu är det om debatt och vi alla hästtjejer ska prata om nåt som har om hästar att göra, ganska kul :)Ikväll blir de att se idol sen sängen, ska ju upp o jobba imon, INTE taggad!Eftersom att jag var hemma i två dar så hann jag se massa filmer och tänkte nu göra en lista med filmer som jag tycker är bra. Jag har inga favoriter direkt, det finns massa bra!Men den absolut bästa filmen som gjorts är '' Mannen som kunde tala med hästar''Step up 1,2&3 är riktigt bra!Red riding hoodLetters to JulietDear johnFlicka 1&2Broke back mountainAllt för min systerBrothersDirty dancingSave the last danceLove happensFast and the furious 1,2,3,4&5Black beautySkerdillTwilight 1,2,3 (4)kommer inte på fler men detta är några favoriter!Och nu får gärna NI tipsa om filmer och vad man kan hitta på till klockan blir 8... funderar om man kanske skulle ta med kameran ut en sväng..?Aja, Ha de!// Jenny

Presentation


Välkommen till min nya blogg!
Läs om mitt liv i text & bilder!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards