thisismylifeandilikeit

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Jenny Oscarsson - 7 december 2011 18:22

Jag har tre olika alternativ och ett val.

1; Byta skola nu

2; Gå klart ettan och sedan gå om

3; Gå klart dessa tre år på Real

Jag vet inte vad jag vill. Detta är ju ändå en liten del av början på framtid.

Real suger, man lär sig inget! Men alla i klassen är underbara! Man kan läsa naturvetenskap som jag vill, men har slösat ett år på att inte lära mig nåt.

Svenljunga är bättre inom hästhållning, men kan inte läsa natur.

Jag har max 4 dagar på mig att byta..

DET ÄR INTE LÄTT NÄR MAN INTE VET.

Emmy slutade idag, jätte tråkigt för hon och jag blev riktigt bra kompisar! Men har ju nära till henne när jag är hos mamma, men har ingen att skojbråka med i skolan längre, ingen som skrattar när vi går förbi skåpet där det står ''Abdullaha'' på BFK.


Idag har man bara haft eng och idrott, och glömt vart jag lagt min engelska bok '' the witches'' och jag har löst till sidan 40 nåt och idag skulle vi va på s. 123 och nästa vecka har vi prov på de, bra där Jenny!

På idrotten spela jag, oliver & emmy tennis, och jag suger på tennis, och det är något enormt tråkigt!


Har väl inget mer att berätta om tror jag så ha de!

// Jenny

 

Presentation


Välkommen till min nya blogg!
Läs om mitt liv i text & bilder!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards