thisismylifeandilikeit

Alla inlägg den 8 december 2011

Av Jenny Oscarsson - 8 december 2011 19:47

Dagen har varit ganska tråkig, eftersom att Emmy inte var i skolan :(

Men aja, matten var lika tråkig som vanligt, och fick reda på ma provet, o jesus så dåligt de gick, fick över G men ska göra om de ändå nästa tors, och på fre nästa vecka så har vi ett till ma prov (y)

På svenskan skulle vi redovisa källkritik saken, men eftersom att jag var sjuk förra veckan & Emmy har alla anteckninga så gör vi de nästa vecka :)

Gjorde idrottsprovet innan idag oxå, fick 19/ 21 och treorna gör samma, WTF?!

Aja, Jag DOG nästan av skratt innan, Lisa skulle låsa sitt skåp, me¨n då lossna allt som sitter i hänglåset, fyfan va kul de va, och jag som fortfarande har värsta träningaverken kan inte skratta, men kunde inte hålla mig, så nu gör de ännu ondare!! Haha

Fick ett brav från Broline innan oxå, ett schema över jul & nyår, och jag ska jobba 31 dec till 8 jan, jippi! :D

MASSAMASSA PENGAR!!!!!!!!! <3

Fast sen kommer mamma nog kräva att jag ska betala hyra och mat hemma ;)

Nu är det inte långt kvar till helg, som jag oxå ska jobba :) Men imon tillbringasdagen med en FANTASTISK kompis!

Frida Carlund, så bäst är hon!!

AJA, Ha de!

// Jenny

Presentation


Välkommen till min nya blogg!
Läs om mitt liv i text & bilder!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13 14
15
16 17 18
19 20
21
22 23 24 25
26
27 28 29 30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards