thisismylifeandilikeit

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av Jenny Oscarsson - 21 mars 2012 16:41

Hittade två smycken som jag VERKLIGEN ville ha från Style by Tyra, och när jag hade fyllt i allt o så och skulle skriva i alla jävla kontonr, så går de inte, skit oxå!

o sen går de inte att komma tillbaka till sidan där man fyller i och så hänger datan sig, så mamma ska kolla med sin jobbarkompis om hon kan fixa de :)

   

Armbandet - 49 kr

Dubbel ring med kedja mellan ringarna och hängande kors - 149 kr

+ frakt på 27 kr.

VILL HA!!


Det är typ kanon väder ute, synd att det blåser så bara.. Försökte sitta ute & läsa den grymma boken ''skamfläcken'', men det blåste så mkt och solen gick i moln så man kunde typ inte sitta där..

Får hoppas att det blir kanon väder imon, sticker nog ut och fotar med linnea efter skolan och kanske hänger med henne till stallet och fotar när hon rider, och hoppas att dem är ute då. Och sen på kvällen kommer älsklingen :)


Bakade maränger innan som ska vara ''tårtan'' idag, själva marängen fick formen av en traktor, och sen ska vi lägga vaniljglass och bär där på, & sen blir det pitabröd med chili/curry kyckling med massa grönsaker, mums! ÄLSKAR FÖDELSEDAGAR!

Ska nog hoppa in i duschen snart och ska nog fixa nån ansiktsmask och hårinpackning, funderar på att göra den ''glans''givande hårinpackningen som består av ägg och mjölk, det är äckligt, men det blit faktiskt glansigt och hjälper mot ''elektriskt'' hår ;)

aja, får se hur de blir :)

Ha de så länge så kanske jag slänger upp bilder sen ikväll när jag tömmer kameran, bilder från Italien, Gbg HS och dagens käk ;)

sooo long!

// Jenny

Av Jenny Oscarsson - 21 mars 2012 12:08

Idag då så fyller brorsan år, hela 15 år, och byxmyndig :o

Aja, kunde fått sova till halv åtta idag men de skt sig eftersom att mamma väckte än kvart i sju för att väcka Danne -.-

Skulle va på u.mottagningen kvart över åtta oxå o sen in te vårdcentarlen för att ta vaccinationsspruta..

så de blev att jag stanna hemma idag, skulle inte varit i skolan innan 11-12 nångång o vi slutar halv 2, och så blev jag yr o mådde illa efter sprutan :s

Aja, har beställt ett linne från hm, och en kjol te mamma :)

 

aja, sak sätta mig i solhörnan om en stund med en grym bok och musik, om solen vill komma fram då vill säga ;)

Ha de!

// Jenny

Presentation


Välkommen till min nya blogg!
Läs om mitt liv i text & bilder!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards