thisismylifeandilikeit

Alla inlägg den 14 mars 2012

Av Jenny Oscarsson - 14 mars 2012 16:55

  Jag är med och tävlar om det ur snygga färgglada setet från hööks, var med du också vetja! :D

Tryck här för att komma till tävlingen --->

http://ponniejumper.blogg.se/2012/february/tavling-1.html






// Jenny

Av Jenny Oscarsson - 14 mars 2012 15:41

Tänkte dela med mig av två recept, en ansiktsmask & ett ansiktsvatten som är bra för hy med mycket finnar. Dessa fungerar bra på min hy & hoppas att det fungerar för er :) Ansiktsmask1 msk honung några droppar citron 2 droppar vinäger FFör att få en scrub, tillsätt havregryn som har legat i blöt.Låt verka i 20 min.Ansiktsvatten1 klyfta citron 2 msk vinäger 1 dl vatten Badda ansiktet ordentligt, speciellt på de ställen du har störst problem med finnar.Det kanske kommer flera tips någon gång ;)

Av Jenny Oscarsson - 14 mars 2012 09:16

Flera gånger i rad när jag har ridit Selma så har hon varit jätte duktig! Så igår bytte jag tillbaka till det raka bettet, och det var nog det dummaste jag gjort! Hon lyssnade inte de minsta & drog som en jävla oxe! Jag skulle hoppa lite på åkern ich det sluta med att hon kasta av mig, tog ett varv runt huset i full galopp och ner en bra bit på vägen, hästjävel.. så bytte tillbaka till pessoabettet och stack ut en sväng, och då gick hon jätte bra, så det är de ända bettet som fungerar på henne.Aja, igår hade vi hoppning på ridningen och jag hade då en stor häst på ca. 170 cm, född 2002 och heter vigo. Han var lite seg i början men var riktig rolig att rida :) Idag är man då ledig, så jävla underbart ! Fast vaknade vid halv åtta, gick upp o städade hela huset och bakade en sockerkaka med citron smak , och nu sitter man o glor på chuck o äter farmors vita kladdkaka ned vit choklad i, mums ! Ich snart kommer mamma så ska vi sticka ut en långrunda med Selma & fika, lite mys :) Aja, ha de !// Jenny

Presentation


Välkommen till min nya blogg!
Läs om mitt liv i text & bilder!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards