thisismylifeandilikeit

Alla inlägg den 1 mars 2012

Av Jenny Oscarsson - 1 mars 2012 19:35

Fick ett sms från min apl platse innan och dom frågade om jag ville byta måndag mot sönda då dom ska iväg o tävla, så typiskt att jag jobbar då..


Aja, skulle ju varit ute o gått med Selma, men Susanne tömkörde henne istället, hon var inte riktigt pigg på de men hon gick fint ibland :)

Enligt ett rykte på facebook så ska ett damlag startas i svenljunga, första träningen skulle varit idag då, och om detta stämmer så ska jag nog fan med ta o börja!! Det var så jävla kul att spela fotboll i tisdas och jag saknar det jäte mkt!!

En gång fotbollsspelare, alltid fotbollsspelare :D


Imorron har vi ''gala'' i skolan, ska presentera våra tidningar o så, kulkul och så ska jag te älsklingen en stund på kvällen :) Och helgen spenderas på broline ;)


aja, ha de!

Presentation


Välkommen till min nya blogg!
Läs om mitt liv i text & bilder!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards