thisismylifeandilikeit

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Jenny Oscarsson - 8 mars 2012 21:40

Heeeeyy!

Har inte bloggat på ett tag men har inte orkat eller haft nån dator typ och det är så jobbigt att blogga från mobilen ;)

Aja, det har varit ganska lugnt i veckan, APL i måndags, fick rida en nu ponny en liten d som heter Harry, jätte söt och jätte go att rida :) I tis var de ju ridning på ridskolan, hade då Pontiac och hade då lite bommar, väldigt enkel övning men det gick ganska bra :)

I ons åkte man te pappa för att rida Selma, men tappa intresset och var väldigt depp då, men efter många om & men så satck jag till slut ut vid 6- halv 7 tiden, red bara ner till sjön o mot lillabacka, lät Selma få springa av sir ordentligt och det gilla hon!

Idag fyller mamma år, glömde köpa present så fick göra de idag, köpte två parfymer för 600 spänn o hon blev jätte glad, och danne gav henne en kondom och sa att han inte villa ha något mer syskon, ahhahahahaha dog av skratt!

Har precis varit ute o gått/joggat en sväng, jätte skönt!


Taggar nu inför en förmodligen en toppen helg med massa gamla kompisar :D

aja, nu ska jag duscha sen krypa ner i sängen, ha de!

// Jenny

Presentation


Välkommen till min nya blogg!
Läs om mitt liv i text & bilder!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20 21
22
23 24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards