thisismylifeandilikeit

Alla inlägg den 29 november 2011

Av Jenny Oscarsson - 29 november 2011 20:28

Selma var riktigt duktig idag! Hon  gick på tansporten bra och hon  krånglade ingenting när vi körde :)

Hade hoppning idag och Selma älskar ju de!

Det första hon gjorde var att börja bocka och sånt, duktig häst!

Men vi hoppade en bana på 6 hinder ca. 60-70 cm och det gick snabbt men ganska okey. Jag hade fullt upp med att hålla tillbaka henne så det blev lite fel vid avhoppet, men hon klara de ändå :)

Hoppade sedan 1,2,3&4 en gång till fast då var det väl typ 90 cm, och det blev lite fel vid avhoppet men det gick ändå, hon har en grym hoppteknik :)

Aja, resten av dan så kollade vi på APL platser och skrev ett brev om oss själva och om våran erfarenhet, och det är typ bestämmt nu att jag ska va hos Olivia & Emelie, och det kommer nog bli grymt kul för dom verkar jätte goa!

Har varit i stallet o fixat hästarna efter skolan och nu sittar man här hos mamma och funderar på om man kanske ska plugga till idrotts provet imorron, men det blir nog inte så.. kanske läser en gång innan jag somnar och på bussen imorron och kanske på rasten, orka plugga!

Aja, har väl inte så mkt mer att säga, så ha de!

// Jenny

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min nya blogg!
Läs om mitt liv i text & bilder!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards