thisismylifeandilikeit

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Jenny Oscarsson - 14 november 2011 14:15

Hejej!

Imorse så var jag så trött så jag stängde av väckarklockan när den ringde halv 5 och somna om och sen vid 6 tiden så kom mamma upp o väckte mig, ooops!

Men har ont i halse o lite feber så stannade hemma, så jag kunde somna om och sov sedan till 9 :D

Efter frukost typ vi tjugo över nio så åkte jag,mamma och johan ut te pappa för att hämta min hjälm och jacka och för att ut och gå med Selma, och just nu så kom jag på att jag glömde hjälmen, och jag ska ha den imorron för vi har ridning, så duktig är jag!

Det var riktigt mysigt att vara ute o gå med Selma o mamma, Selma tyckte det var jätte kul och travade bredvid lite då & då:)

Nu så ska jag kolla med johan om han vill kolla på Ensam hemma 2 med mig och ta lite fika, snickers :D

För jag räknar inte snickers som godis,det går bra nu med godis uppehållet! höhö..

Aja, ha de så kanske jag lägger in bilderna från i lördags sen :)

// Jenny

  

K.Ä.R.L.E.K.<.3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min nya blogg!
Läs om mitt liv i text & bilder!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards