thisismylifeandilikeit

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Jenny Oscarsson - 18 november 2011 15:29

Tyckte att jag kunde matten bra igår, men tydligen kunde jag inte de, för det gick ganska dåligt på provet.. :s

På svenskan så fick vi se en film, en reklam film om cancer, och efter de så var vi i grupper och besvarade några frågor.

Istället för att ta 12 bussen hem så stannade jag var i stan med Emmy som sedan skulle ha utvecklingssamtal, så vi gick bort mot knalleland och in på My One för att köpa en sak som jag inte vet vad den heter, men iaf man sätter fast den på sadlen så att man kan använda svanskappa, så nu kan jag äntligen rida med sadlen och Frida ska ju rida Selma på sön och det är nog bäst att använda sadel första gången ;)

Vi gick sedan till peperoni och åt varsin baguett med kyckling + curry, riktigt gott!

Gick sedan tillbaka till skolan och pratade lite med Rebecka och sen jag jag och Rebecka, jag skulle till bussen och hon skulle träffa några kompisar, ocn nu sitter man här hos mamma och tråkar, pappa kommer om en timme o hämtar mig, och då ska jag ut och rida en sväng :)

Och jag har ätit godis, elr gör det nu rättare sagt, jag som inte skulle äta godis innan julafton,oopsss

Men sen blir det inget godis och nästa år ska jag inte äta godis, får se hur de går ;)

Aja, ska nog kanske plugga svenska lite, har muntlig redovisning på tors och har inte börjat än..höhö!

Ha de så kanske jag bloggar sen!

tAKiDAs nya album ''the burning heart'' är grymt jävla bra!

OCh jag vill tipsa er om tre filmer, step up, 2an och 3an, grymt bra tycker jag!

// Jenny

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Välkommen till min nya blogg!
Läs om mitt liv i text & bilder!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23
24
25
26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards