thisismylifeandilikeit

Alla inlägg under februari 2012

Av Jenny Oscarsson - 6 februari 2012 08:19

God morgon! Sitter nu på bussen påväg till älvsered för lite apl, som suger Röv !Längtar inte det minsta, vill vara sjuk så att jag slipper... Ska prata med min lärare om detta imon, funderar på att byta.. Aja får se om jag överlever, ha de ! // jenny

Av Jenny Oscarsson - 5 februari 2012 20:20

Sitter nu & kollar på ''så ska det låta'' och Calle rockar!

Och Sibel är grymt bra och även Sanna :)

Aja, kollade på ''midnight in Paris'' innan och den var konstig! usch, trodde den skulle va bra men ack vad jag trodde fel xD

Blir sängen ganska tidigt idag, är trött som fan!

Imon taggar man att mocka skit hos Emelie & Olivia och sen en myskväll hos älsklingen :)

Han lovade ju mig 3 rätters igår men de blev inte, men ska få midda när jag kommer imon, gullig han är :) <3

Ska börja fota lite mer nu, har varit dåligt med de nu och fixa en ny header :) om ni ville veta hehe ;)

Aja,. ha de!

// Jenny

Av Jenny Oscarsson - 4 februari 2012 15:07

Tjabbatjenahallå!

Har inte bloggat på länge, har varken haft tid eller orkat..

Har typ somnat jätte tidigt på kvällarna och har inte haft tillgång till någon dator med intenet typ..

Aja, sitter nu hos Niclas, elr han stack precis iväg med moppen man han kommer la tillbax snart ;)

Igår var vi och blowla med några kompisar till honom och det var väl kul :)

Och ikväll har Nicke lovat mig 3 rätters midda, och hoppas nu att han håller de!


Och i onsdags gjorde jag några inköp till garderoben, bland annat en skjorta från h&m för 199 kr, en tröja i spets från gina för 199 kr, och ett par fejk skin/läder jeans från gina för 599 kr. Och när vi var på gekås, slösade jag bort 2000 spänn, en jacka för 1500 och sen var det lite schampo&balsam och sånt, pengarna RULLAR iväg! Men det är ju tor att man har jobba och jobbar var tredje helg så det blir typ 1000 kr extra i månaden :)


Och nu är det inte långt kvar tills vi åker till Italien, det kommer bli superduperkul!

Och torsdagen efter lovet drar jag & mamma till Gbg horse show och på fredagen åker man till U-hamn med skolan och åker skidor och på söndagen blir det Gbg horse show igen med mamma och hennes jobb :)

Kanon månad! + att jag får typ 1000-1500 spänn innan vi åker till Gbg, awsome!


Det är typ svinkallt ute! Var med ute medan Nicke fixa sin bil, och när vi kom in igen kände jag inte mina tår :s

Undra vad som händer ikväll annars...

Kom på innan att det var JÄTTE länge sen som jag var hos mamma en helg utan jobb & nicke..

Har typ inte varit själv en helg hos mamma sen mitten av december nån gång..


Och just de ja, våran paddock har börjat ta form! Dem grävde utr vägen hemma och fyllde upp med nytt grus och det gamla gruset fick vi så det behövs nu bara lika mkt till eftersom att dem fyllde mer än nödvändigt och sen ska vi jämna till det, gräva ner telefonstolpar där belysning ska sitta, fixa staket och bokstäver (vill jag ha) och sist men inte minst hinder! Vad jag har längtat och så länge vi har pratat om det! Så till våren kan man äntligen börja jobba med Selma ordentligt och börja hoppa med henne som hon älskar och när träningen har tagit fart så blir det tävling för oss, bara små clear rounder i Svenljunga, men ändå :P

Aja, det blev ett långt inlägg, men ha de!

Jag kommer blogga när jag har tid och lust så det blir inte varje dag!

// Jenny :)

Presentation


Välkommen till min nya blogg!
Läs om mitt liv i text & bilder!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards