thisismylifeandilikeit

Alla inlägg den 7 februari 2012

Av Jenny Oscarsson - 7 februari 2012 23:15

kollade precis på ''Remember me'' och den är faktiskt grymt bra!

Tämkte skriva upp några filmer som jag tycker är bra ;)


- Jag saknar dig

- Allt för min syster

- En blomma i Afrikas öken

- Mannen som kunde tala med hästar

- Black beauty

- Hachiko (stavning)

- the x story ( kommer inte ihåg om den hette så, får kolla med nicke)

- The last song

- Crazy, stupid, love

- Välkommen till familjen

- Dumpa honom

- Säg att du älskar mig

- En officer och gentleman

- the world trade center

- skruva den som Beckham

- Goal 1&2

- ostoppbar (fast på eng, kom inte på ordet xD)

- gudarna måste va tokiga 1&2

- the prom (skräck)

- the judge (skräck, finns några st, tror att dom hette så)

- the Duke of Hazzard + the begining

- step brothers

- broke back mountain

- brothers

Detta är då några som jag tycker är bra, finns ju massor men detta är favoriterna tror jag ;) Det är både skräck, komedi, drama och verklighets baserade filmer xD


Nu ska jag ta & säga god natt!

// Jenny


Av Jenny Oscarsson - 7 februari 2012 23:15

kollade precis på ''Remember me'' och den är faktiskt grymt bra!

Tämkte skriva upp några filmer som jag tycker är bra ;)


- Jag saknar dig

- Allt för min syster

- En blomma i Afrikas öken

- Mannen som kunde tala med hästar

- Black beauty

- Hachiko (stavning)

- the x story ( kommer inte ihåg om den hette så, får kolla med nicke)

- The last song

- Crazy, stupid, love

- Välkommen till familjen

- Dumpa honom

- Säg att du älskar mig

- En officer och gentleman

- the world trade center

- skruva den som Beckham

- Goal 1&2

- ostoppbar (fast på eng, kom inte på ordet xD)

- gudarna måste va tokiga 1&2

- the prom (skräck)

- the judge (skräck, finns några st, tror att dom hette så)

- the Duke of Hazzard + the begining

- step brothers

- broke back mountain

- brothers

Detta är då några som jag tycker är bra, finns ju massor men detta är favoriterna tror jag ;) Det är både skräck, komedi, drama och verklighets baserade filmer xD


Nu ska jag ta & säga god natt!

// Jenny


Av Jenny Oscarsson - 7 februari 2012 20:14

De dagar vi har grejat med tidningen iskolan har gått riktigt fort, m trodde jag atten idag jag skulle avlida! gud så segt!Hade ju inte nåt att göre heller..Jag har en jävla överskottsenergi! Ska göra en ny header imon hos pappa, datan här hos mamma är jätte seg, elr de e internetet kanske? Aja iaf, har inte riktigt bestämmt mig hur den ska va,den ska va typ som denna men har inte valt vad jag ska ha för text än, någon av dessa tror jag: If you don't live for something, you'll die for nothing - tror jag har den nuThat dosen't kill you makes you strongerNever give up your dream - den jag har nuKommer inte på nån mer just nu, nåt förslag?Måste klippa håret snart! det är ju mer slitet än mina söndriga byxor :oVet inte om jag bara ska toppa de, klippa lugg, göra ljusa slingor elr kanske väntar med det till våren, eller om jag ska klippa av de ;)hehe, aja ha de!

Presentation


Välkommen till min nya blogg!
Läs om mitt liv i text & bilder!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards