thisismylifeandilikeit

Direktlänk till inlägg 8 februari 2012

Snart bär det av!

Av Jenny Oscarsson - 8 februari 2012 22:16

Nu är det inte långt kvar tills vi åker :D

Vi åker klockan 11-12 till Gbg på fredag och sen går bussen därifrån ca kl 15 :) Vi räknar med att va framme på hotellet i Italien runt 5 tiden på lörda em, sen blir det skidåkning sönda-lörda fm :D 


Idag har man inte gjort ett skit i skolan typ, började kl 10, satt vid fb en timme, lunch en timme, matte i 75 min sen göra matte prov och sen vare slut. Nödvändigt att va i skolan..

Aja, åkte med pappa till Farmor&farfar, han skulle lämna blod så stannade hos dom och det var kul att träffa dom, och fick en mössa av farmor, höhö xD


Har nästan packat klart allt nu, phu! Det är inte lätt att packa vinterkläder, det tar så mkt plats och så vet man ju inte om det kommer vara svinkallt eller lite varmare..

aja.

Imorron fixar man klart det sista med tidningen och sen hem och packa lite hos mamma, lämna ett bett hos anna, lämna tebaka emelies ridsaker och sen kommer älsklingen :D Han gör min dag!

Och sen på freda får man gå upp tidigt när man har sovmorron för att va lite social mot nicke och sen blir det lite frukostmys med mamsen & bröderna ;)


Kommer typ inte kunna blogga nåt under resan, eller inte nånting rättare sagt, fast om jag har riktigt tur så kanske det finns internet på hotellet :D 

Det kommer iaf bli jätte kul!

Nu ska jag se om nicke har kollat klart filmen sen blir det att krypa ner i världens goaste säng och mysa lite med min älsklingskatt :D 

God natt :) 

// Jenny

 
 
Ingen bild

martina

9 februari 2012 13:50

Ha det bäst i Italien, kusinvitamin! :)

Jenny Oscarsson

9 februari 2012 17:04

De ska jag, åker lite åt dig oxå :S

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Oscarsson - 3 juni 2012 20:02

Har nu laddat upp en jävla massa bilder på fb, från robins fest, på pållarna och på katterna och naturen :) Fick en lite cool bilde på Mingal & Tornado där M stegrar sig ;) Ingen bra skärpa men ändå ;) Nu ska jag glo på Mästarnas Mästare och sen ...

Av Jenny Oscarsson - 1 juni 2012 09:35

Tjenamors! Sitter nu hemma hos älsklingen och har precis vaknat :) Är hemma från skolan idag, feber & ont i huvet igen.. Skulle te Gbg te Chalmers elr va de heter med fysiken, medans alla andra är helt lediga.. så hade verkligen ingen lusta att...

Av Jenny Oscarsson - 29 maj 2012 22:47


         // Jenny

Av Jenny Oscarsson - 29 maj 2012 21:04

Nu är jag tillbaka här igen! Nattstad var en bra sida tills man koppla bloggen till facebook och allt på bloggen försvann.. Så nu kör vi här igen! Har inte bloggat på läääääänge! Kan dra lite snabbt vad jag har gjort dom senaste veckan :)Vecka 21...

Av Jenny Oscarsson - 9 maj 2012 08:52

Tack Linnéa för den fina headern ! :D Den ger en vårig känsla när man kommer in på bloggen :)   Jag kommer inte vara så aktiv här längre och har inte varit det på ett tag heller.. Har skapat en blogg på nattstad.se jennyoscarsson.nattstad.se ...

Presentation


Välkommen till min nya blogg!
Läs om mitt liv i text & bilder!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards