thisismylifeandilikeit

Alla inlägg under januari 2012

Av Jenny Oscarsson - 6 januari 2012 20:21

Tjenahoppsan!Idag har man jobbat som vanligt.Och som vanligt gick de bra, har fått två nya kompisar, Take a look at me now & Flamingo Broline , trevliga damer ;)Var ute i hagarna och ryktade hästarna, och Flamingo tyckte de va så skönt så jag fick inte gå till någon annan :P Har väl inte så mkt att berätta om, men idag, nu om fem veckor är vi påväg till ITALIEN :D aja, ha de !// Jenny

Av Jenny Oscarsson - 5 januari 2012 21:11

Idag är sista dagen på lovet för min del, jobbar nu i helgen, men ganska okej eftersom att det är storhelg ;) Niclas vill att jag berättar om när vi var ute och red i tis. Han red då mingal och red en runda på 5 km och sen en liten aväng till på 1 och en halv km. Vi skritta , trava och galoppera, och det gick faktiskt riktigt bra för honom, och han det är ett stort plus att han gillar hästar :)Han börjar nog bli lite kär i mingal, haha!Har haft 6 underbara dagar med honom :) Ska snart krypa ner i sängen så man orkar upp imorron ;) Aja ha de & goder natter ;D // Jenny

Av Jenny Oscarsson - 4 januari 2012 15:42

Man kan verkligen säga att de blåste i natt. Susanne kunde inte komma till stallet imorse pga ett träd som låg över vägen, så jag fick ta hästarna imorse. Och när jag kom ut te stallet så hade dörren blåst upp så att den var sönder ;) Strömmen var borta imorse så de fanns inget att göra så sov en stund till, typ till elva elr nåt.Aja snart drar man med Nicke te gymmet och sen stannar jag hos honom inatt :)Får inte skriva mer nu för han tycker att jag är tråkig ;) Ha de ! // Jenny

Av Jenny Oscarsson - 2 januari 2012 23:16

Åkte med farmor & farfar ut te pappa idag, härligt för då hann man med hästarna, och fuick hjälp idag för nicke va med. Han red Mingal oxå och det gick faktiskt riktigt bra!

Han kunde göra halt, svänga och lite sånt, stolt över honom ;D

Aja, imorron sticker vi ut en sväng på 5,6 km typ, haha!

Men nu ska jag krypa ner i sängen bredvid nicke & kolla film, mys!

HA de!

// Jenny

Av Jenny Oscarsson - 2 januari 2012 11:03

Det blev sent igår, var hos en kompis te nicke där vi kolla på en film, big mama elr va den nu hette ;) Så vi var väl hemma vid halv elva och då tvätta vi mina kläder som jag hade på nyår och sen blev de film, vette fan va den hette :) somnade väl nångång vid fyra..Idag då följer nicke med hem och antingen idag elr imorron ska han rida mingal, haha!Aja nu ligger man i sängen och väntar på att han ska vakna ;) hunden sover oxå jätte hårt, trött familj ;)Aja ha de !// Jenny

Av Jenny Oscarsson - 1 januari 2012 17:54

Tjenahoppsan!Igår var de nyår och fyfan va kul de va !Var hemma hos nickes kompis som hade fest, och alla var runt 20 typ.De va bara 15 st och jag kände ingen , men de var förjävla kul!Fast fick nog i mig lite för mkt så jag spydde där...aja hade riktigt jävla ont i huvudet i morse och har de fortfarande..Skulle egentligen hem idag men stannar tills imorron :) Har typ inget mer att berätta om så ha de !// Jenny

Presentation


Välkommen till min nya blogg!
Läs om mitt liv i text & bilder!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards