thisismylifeandilikeit

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Jenny Oscarsson - 12 januari 2012 15:31

Sitter nu på bussen påväg till skene för att träffa Nicke :)Skolan har varit som vanlig, tråkig med andra ord. Fick ma läxa och svenska läxa, så de blir till att plugga ikväll, måste också skriva loggbok om Vad jag gjorde på aplen i måndas..På idrotten idag så dansa vi. Jenka, amrikanskpromenad, oh Susanna och pjäxdansen, riktigt kul faktiskt ! Bloggar kanske senare idag, ha de ! // jenny

Av Jenny Oscarsson - 12 januari 2012 15:31

Sitter nu på bussen påväg till skene för att träffa Nicke :)Skolan har varit som vanlig, tråkig med andra ord. Fick ma läxa och svenska läxa, så de blir till att plugga ikväll, måste också skriva loggbok om Vad jag gjorde på aplen i måndas..På idrotten idag så dansa vi. Jenka, amrikanskpromenad, oh Susanna och pjäxdansen, riktigt kul faktiskt ! Bloggar kanske senare idag, ha de ! // jenny

Av Jenny Oscarsson - 12 januari 2012 15:31

Sitter nu på bussen påväg till skene för att träffa Nicke :)Skolan har varit som vanlig, tråkig med andra ord. Fick ma läxa och svenska läxa, så de blir till att plugga ikväll, måste också skriva loggbok om Vad jag gjorde på aplen i måndas..På idrotten idag så dansa vi. Jenka, amrikanskpromenad, oh Susanna och pjäxdansen, riktigt kul faktiskt ! Bloggar kanske senare idag, ha de ! // jenny

Presentation


Välkommen till min nya blogg!
Läs om mitt liv i text & bilder!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards